Časté dotazy


Mám kočárek po záruční době. Mohu ho k vám přivést na servis?

Bohužel ne, přijímáme kočárky na servis pouze v záruční době.

 

Kdy mohu dovézt svůj kočárek na záruční servis?

Kočárek můžete dovézt kdykoliv v otevírací době prodejny od pondělí do pátku 09:00 - 17:00.

 

Jak dlouho trvá záruční oprava mého kočárku?

Standardní délka záruční opravy dle zákona je 30 dnů. Snažíme se však opravy provést co nejdříve nebo s vámi domluvit takový termín příjmu do servisu, aby délka opravy byla co nejkratší a vy byli bez kočárku pouze nezbytně nutnou dobu.

 

Mám kočárek v záruce, ale rozbil jsem si ho vlastní vinou. Mohu ho k vám dovézt na servis?

Ano, kontaktujte nás prosím na telefonním čísle +420 777 301 303 nebo na e-mail servis@fancybaby.cz a rádi vám poradíme.

 

Potřeboval bych náhradní díl na kočárek. Mohu se na vás obrátit?

Základní náhradní díly naleznete přímo na e-shopu, u ostatních nám prosím napište na e-mail servis@fancybaby.cz a rádi vám poradíme.